Τρίτη 6 Ιανουαρίου 2015

Μπλόγκ. Εν αρχή

Εκανα διάλλειμα για τσιγάρο.
Εκανα διάλλειμα για τσιγάρο

Κολάρο, μάσκα, thong και δέσιμο strapado.  Ειχαν πέσει κάτι ψιλές ίσα ίσα για να μην λέει.
 Δεν είχα την όρεξή του, αλλά είχε κάνει όλες τις δουλιές του και έπρεπε να είμαι κι εγώ εντάξει. Εξάλλου δεν ζητούσε και τίποτε.
Πολλή πρόκληση και λίγο κακομεταχείριση,  του ήταν αρκετά συνήθως.
Επαιρνα τα πάντα και του έδινα τα απαραίτητα για να στέκεται όρθια αυτή η σχέση υποταγής. Η ανταλλαγή αυτή με βόλευε γενικά. Όπως μια σταγόνα , για ένα ποτήρι νερό.

Το κακό ήταν ότι σήμερα έπρεπε να του δώσω μια απάντηση. Μια άδεια μάλλον. Από μέρες μου είχε ζητήσει να φτιάξει ένα μπλόγκ με θέμα την γυναικεία κυριαρχία.
Δεν ξέρω αν αυτός ήταν ο λόγος που τελευταία όλα τα είχε στην εντέλεια. Το σπίτι τακτοποιημένο τόσο που έπρεπε να προσπαθήσω να βρω ψεγάδι για να κάνω παρατήρηση.  Μάλλον το έδαφος είχε προετοιμαστεί κατάλληλα και δεν έμενε παρά πέσω στη λούμπα και να δώσω την άδεια.
Ε! Το έκανα λοιπόν. Το άφησα να γράφει και να δημιουργεί ότι ήθελε. Μόνο που το ¨κλειδί» έπρεπε να το κρατάω εγώ. Εβαλα δικούς μου κωδικούς και όποτε ετοίμαζε κάτι για upload , το ανέβαζα. Ότι βλέπετε λοιπόν σ αυτό το μπλόγκ, δεν το έχω φτιάξει εγώ. Αμεσα τουλάχιστον!!
Όταν αναλογίζομαι ότι συνδυάζω την Αφέντρα με την μούσα αλλά και την admin.. μου’ρχεται να βάλω τα γέλια!

Ιδού λοιπόν τι φτιάχνει το σκλαβούνι..






Relative posts :

Femdom draw
Femdom art:
The model and the artist
Begging the mistress
for "love marks"













Femdom art. All the team









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε Τη Γνώμη Σας - Let me know what you think about it.